Kai klaus kas tavo Dievas, tylėk.
Nepasakok.
Nerodyk kur atkasei jį iš kapo,
jau virtusį akmeniu,
kiaurom akiduobėm,
pravira burna.
Slėpk kruvinus pirštus,
žemių pilnas panages.
Neišsiduok,
kad atkapstei
iš po velėnos
plikomis rankomis.
Nutylėk, kad dabar lyja.
Jo akiduobės pilnos drėgmės.
Ji tykšta ir varva.
Žolė ten vešlesnė.
Burnos ertmėj pilna lietaus,
Joje lyg liežuvis
kirmėliukas rangosi.
Neprasižiok,
kad dieną Dievo kakta
nuo saulės įkaista,
o naktį atvėsta.
Tylėk ir tylėk.
Ženklais rodyk,
kad esi nebylys.
Kad kvailelis.
Nesupratai klausimo.
Meluok. Slėpk.
Veidmainiauk.
Daryk bet ką,
tik neišduok savo Dievo.
Nepasiduok sentimentams.
Jei apniks abejonės,
prisimink kaip baigės
Drebulei ir Hefaistui.
(Jie geba mylėt tik tą,
ką patys suranda
ir kruvinais delnais atkasa.)
Kai klaus kas tavo Dievas, -
tylėk.
Kai sakys: koks tavojo Dievo vardas, -
tylėk.
Kai kamantinės: kur tavo Dievas gyvena? -
tylėk.
Nes viskas ką mes, žmonės,
temokam daryt su dievais -
iš pradžių pagarbint, pašlovint, pažaist, o kai nusibos -
nukryžiuot juos
Atrodo Passchendaele2 suprato ką norėjau pasakyti. Ačiū.
Daktare, Kaimo japi, kam tu vargsti su tom visom svetimom programom, su tais visais rūpesčiais, kuriuos tau užkrovė kiti. Tu neprivalai viso to nešti ir vilkti. Tu laisvas. Tavo mintys ir tavo kūnas laisvi. Neturi niekam nieko įrodinėti, tenkinti jų lūkesčių, tilpti į kažkokius trafaretus
Čia šviesos paneigimas.
Tamsybių aktyvavimas - eikit ir naikinkit.
Ruskių caro agentai eina naikint šviesos.
Jiem nesvarbu netgi tai kas tu esi,
Hefaistas ar JK.
Kuo jum nepatinka Spinoza?
Žydai sakė taip Spinozai,
maždaug
čia ne judaizmas, čia Spinoza
Man vyniojimai iš drobulių, atkasinėjimai nepatinka tiek pat,
kiek ir relikvinių exkrementų garbinimas.
Kaskit, jei visa tai moxlo, tyrinėjimo, pasaulia pažinyma vardan. Tadu gerai.
Nežinau ką dar sakyt nežinodamas vardan ko tai. Nujaučiu, kad autorei nėr skirtumo tarpu Hefaista, Drebulas ir pagrindynia tėxta veikėja. O tada man suvis netinka.
Drebulė, Hefaists ir šio texto superherojus, aišku visi jie, kartu ir atskirai yra pamokantys veikėjai. Tad nesuprantamas bene praskutinis priesakas
tylėk.
Baigtis jųjų, be abejo, baisi.
Bet dar baisiau tylėjimas. Ne?
O ir sukrovimas į vieną krūvą, jų pasaulėžiūrų permaišymas